В Україні існує дві системи оподаткування. Спрощена система оподаткування була розроблена і введена в дію з метою зниження податкового навантаження на підприємців, що мають малий бізнес. Спрощена система оподаткування (ССО) являє собою механізм справляння єдиного податку та ведення спрощеного бухгалтерського і податкового обліку і звітності замість сплати окремих податків. Підприємець може вибрати дану систему сплати податків і зареєструватися платником єдиного податку, якщо він і його діяльність будуть відповідати наступним вимогам:
Для «єдинників» розмір податку може вираховуватися за певною ставкою, а може залежати від розміру виручки підприємця.
ПКУ встановлює кілька груп, кожна з яких може платити єдиний податок. Основні відмінності в групах – рівень доходів суб’єктів господарювання та їх види діяльності. Всього таких груп – чотири:
Спрощена система оподаткування для ІП, що відносяться до першої та другої групи «єдинників», дозволяє щомісяця платити фіксовану суму. Її розмір встановлюють органи місцевого самоврядування: максимум 10% від розміру прожиткового мінімуму для 1 групи і максимум 20% від розміру прожиткового мінімуму для 2 групи. Для 3 групи встановлена ставка в розмірі 5% від виручки.
Крім єдиного податку більшість ІП щомісяця платять фіксовану суму ЄСВ.
Спрощена система оподаткування для ТОВ дозволяє юридичним особам платити єдиний податок за фіксованою ставкою – 5% від обороту. Якщо ж суб’єкт господарювання вирішить добровільно зареєструватися платником податку на додану вартість, то податкова ставка буде знижена до 3%.
Вартість ведення бухгалтерського обліку ТОВ на ССО є доступною для будь-яких організацій. У 2021 році багато ТОВ щоб уникнути втрати можливості залишатися платником єдиного податку зверталися в компанію бухгалтерських послуг – «Аудит Сіріус Плюс». Багато консультації можна отримати в режимі он-лайн, що зручно для обох сторін.
Чи вигідна спрощена система оподаткування ПДВ безпосередньо для вас, можна уточнити у наших фахівців. Бувають ситуації, коли добровільна реєстрація платника ПДВ може призвести лише до збільшення податкового тягаря. Тому приймати подібні рішення варто лише після консультації з фахівцями в сфері оподаткування.
Незнання змін в податковому кодексі або некомпетентність в питаннях бухгалтерського або податкового обліку в кінцевому підсумку призведе до чималих штрафів. Щоб уникнути проблем і збитків, не слід економити на оплаті послуг бухгалтера. Не обов’язково мати в свого штатного бухгалтера. Можна звернутися за бухгалтерським супроводом в агентство – «Аудит Сіріус Плюс». Фахівці компанії мають величезний досвід роботи і необхідний багаж знань. Професійні бухгалтери, аудитори, кадровики, що працюють в компанії – «Аудит Сіріус Плюс» проведуть консультування з питань сплати податків, складання звітності, оформлення різних бухгалтерських документів та ін. Ціна послуг в Києві з бухгалтерського супроводу однозначно нижче, ніж можливі при неправильному веденні бухгалтерії штрафів. Зв’язатися з фахівцями просто: на сайті є форма замовлення зворотного дзвінка, вказаний номер телефону та адресу офісу, де ми приймаємо клієнтів. Також на сайті можна ознайомитися з актуальним прайс-листом на послуги, які пропонує компанія – «Аудит Сіріус Плюс».