Пн - Пт10:00 - 18:00
Офісм.Київ. проспект Перемоги 22, оф 38
Ми в соц. мережах

Бухгалтерські послуги для Фізичних осіб

КонтактиОтримати консультацію

Чекаємо вас в нашому офісі, або ж замовте консультацію по телефону
Адреса
м. Київ, проспект Перемоги 22, оф 38
+38 (044) 501 22 92
bt_bb_google_maps_coverage_image

    Зміст:

    Послуги бухгалтера для фізичних осіб
    Число приватних осіб підприємців за останні роки збільшилось у рази. Були часи, коли відбувалася масова самоліквідація діяльності через кризу, були інші проблеми. Звичайно, будь-яка людина намагається знайти гарне, гідне місце роботи. Але такі реалії сучасного життя, що це зробити неймовірно складно. Хтось опускає руки і просто сидить на шиї у більш заможних родичів, хтось іде на ризик і відкриває свій бізнес.

    Розкручуючи у своїй діяльності, максимум уваги підприємці приділяють пошукам покупців та постачальників, займаються підбором приміщення, закуповують товар тощо. При цьому про книгу бухобліку практично всі забувають. А це найважливіше у роботі. Навіть найуспішніший бізнес може бути закритий через таку прикру помилку. Але це один із варіантів розвитку подій. Іноді про книгу “згадують”, починають намагатися її вести та відкладають це заняття на потім, розуміючи, що для такої важливої ​​справи недостатньо бути фахівцем у своїй галузі, потрібні певні знання саме у бухобліку.

    На допомогу наших фахівців може розраховувати будь-хто.

    Висока якість роботи, порядність, сумлінність, а головне різносторонній досвід характеризує наших співробітників. Всі ваші питання щодо бухгалтерії вирішуватимуться, як би самі по собі, а ви зможете спокійно займатися веденням основної діяльності, не відволікаючись на те, в чому нічого не розумієте.

    Коли підприємцю настав час подумати про передачу справ на аутсорсинг?

    Якщо бізнес мінімальних обсягів, наймати бухгалтера або вдаватися до послуг аутсорсингових бухкомпаній, звичайно, немає сенсу. Якщо ж діяльність розширюється, з’являються працівники за наймом, не завадить передати звітність фахівцям.

    Наша компанія – Аудит Сіріус Плюс пропонує послуги з ведення обліку та звітності для приватних підприємців.

    До нас можна звернутись і одноразово, і підписати договір на постійне обслуговування. Висока якість роботи, порядність та професіоналізм співробітників гарантовані. У цьому може особисто переконатись кожен охочий.

    Супровід висококваліфікованими співробітниками нашої компанії допоможе:

    • Початківцям НП уникнути помилок;
    • Вже працюючим мінімізувати пов’язані з діяльністю ризики та закріпитися на ринку;
    • Зосередитись на своїй діяльності, не відволікаючись на бухгалтерію;
    • Значно скоротити витрати на утримання бухгалтера (обладнання робочого місця, покупка канцелярії, спецпрограм для роботи тощо);
    • Мати гарантію результату, підкріплену офіційним договором.

    За конфіденційність інформації можна не хвилюватись. Нашу відповідальність підтверджують численні позитивні відгуки клієнтів.

    Порядок бухгалтерського супроводу НП нашою компанією

    Підприємець разово надає реєстраційну та бух документацію. Далі порядок дії такий:

    1. Фахівцю передається документообіг в електронному вигляді, а також реєстраційні документи, різноманітні виписки за рахунками тощо.
    2. Проводиться аналіз документації, перевіряється правильність її оформлення та відповідність чинному законодавству.
    3. Після аналізу усуваються всі недоліки і прогалини, замовнику надаються дані документи, які треба переробити чи замінити.
    4. У програмі 1С обробляється документація у первинному варіанті.
    5. Здійснюється реєстрація найманих працівників або зняття їх із реєстрації, надається допомога щодо оподаткування.
    6. Розраховуються з/п, лікарняні та інші соцвиплати двічі на місяць.
    7. Проводиться ведення обліку ПДВ (якщо замовник є платником у цій системі).
    8. Підготовляється попередній звіт та погоджується із замовником.
    9. Надаються готові затверджені звіти до органів податкової через Інтернет.
    10. Готуються та подаються до відповідних органів платіжки за зп.
    11. Заповнюється своєчасно книга підприємця.
    12. За потреби, за дорученням фахівці представляють інтереси в органах контролю під час проходження різноманітних перевірок.
    13. Первинні податкові документи передаються до інспекції.
    14. Здійснюється чітка перевірка існуючої документації перед майбутньою перевіркою органів, своєчасно виправляються помилки.

    У рамках укладеного між сторонами договору здійснюється консультація з питань, що цікавлять. Надається всебічна підтримка ведення обліку.

    Замовлення бухсупроводу підприємця дає можливість отримувати постійні консультації з питань, що цікавлять.

    Цим займається сертифікат для роботи аудитор, що спеціалізується на звітності малого бізнесу.

    У вирішенні юридичних питань допоможе юрист, який перебуває в штаті наших співробітників. Якщо є потреба, можемо взяти він ведення обліку кадрів.

    Обсяг роботи із супроводу залежить від особливостей та обсягів комерційної діяльності замовника. Очевидно, що співпрацювати з нами набагато вигідніше, ніж оформляти в штат бухгалтера і тим більше утримувати одразу кілька спеціалістів цього профілю.

    Послуги, названі в договорі, можна змінити у будь-який час, змінивши тим самим вартість співпраці.

    У нашій компанії можна замовити разову консультацію та постійне обслуговування. Все це прописується в договорі, в якому чітко вказуються види та обсяг робіт, які ми маємо виконувати.

    Штат співробітників складається з аудитора, його помічника, кількох бухгалтерів, юриста, спеціаліста з програмного забезпечення та ін. професіоналів.

    Комплексна форма бухгалтерського обслуговування фізичних осіб

    У нас можна замовити:

    1. Попередню підготовку, необхідні виправлення та остаточну подання звітності для підприємця, який працює за будь-якою формою сплати податків.
    1. Допомога у вигляді постійного супроводу працюючих за єдиним податком 1,2,3 групи без найманих співробітників без ПДВ та з ПДВ.
    1. Супровід працюючих на загальній системі оподаткування:
    • Без програми 1С та без найманих працівників;
    • З програмою 1С та без найманих працівників.
    1. Експрес навчання самостійного ведення звітності.
    1. Консалтинговий супровід та консультації не лише з бухгалтерії, але також з юридичних аспектів, з питань кадрів, з питань організації та управління. Це дуже важлива послуга, тому що у підприємців такі питання виникають регулярно і вирішувати їх треба одразу, не відкладаючи, щоб не накопичилося дуже багато і не призвело до проблем.
    1. Додатково може здійснюватись нарахування зарплати, вестись бухкнига, книга кадрового обліку, юридичне обслуговування, здійснюватись підготовка форми платежів, підготовка форми документів та квитанцій.

    Клієнт може замовити комплекс послуг, і деякі окремо вибірково. Вартість розраховується індивідуально. Попередньо з основними розцінками можна ознайомитись на нашому сайті, але остаточна сума буде затверджена у процесі підписання договору.

    Які послуги Ви можете замовити у нашій компанії

    Клієнтам для замовлення доступні:

    • Класифікація первинної бух документації та ведення звіту;
    • Робота з книгою обліку витрат та доходів;
    • Передача звіту до органів контролю;
    • планування податків, оптимізація оподаткування;
    • Діловодство;
    • Ведення документів щодо найманих працівників;
    • Облік ЗП;
    • Звіт зі своєї роботи;
    • Захист від уходу “в мінус”;
    • Контроль трудових та матеріальних ресурсів;
    • На основі одержаних даних ефективне планування діяльності;
    • Контроль за виконанням обов’язків перед партнерами;
    • Скорочення фінансових витрат;
    • Зведення до нуля фінансових ризиків.

    Основні причини передати бухотзвітність нам на аутсорсинг

    Надання бухгалтерських послуг для фізичних осіб

    Бухгалтерія – найважливіший аспект ведення будь-якої підприємницької діяльності, незалежно від її масштабів, від її доходів, від її спрямування. Основним обов’язком підприємця є звіт перед органами контролю. За будь-які, у т.ч. та незначні порушення передбачені серйозні штрафи.

    З нами фінансові ризики зводяться нанівець, значно скорочуються витрати на ведення бізнесу.

    Передати бізнес нам на аутсорсинг рекомендується з таких причин:

    • Ведення обліку забезпечує контроль за доходами та витратами;
    • Допомагає уникнути штрафів за несвоєчасне подання звітів;
    • Допомагає навіть заслужений штраф суттєво знизити;
    • Захищає від дій податкової, яка має право перевіряти документи навіть після закриття діяльності підприємцем;
    • Допомагає уникнути адміністративної та кримінальної відповідальності;
    • Захищає майно підприємця, якого може втратити у разі арешту порушення і т.д.

    Це далеко не повний перелік. Що краще – ризикувати заробленим, боятися кожного дзвінка, знаючи, що в документах є недоліки, щосили намагатися уникнути перевірки? Чи сміливо працювати, маючи впевненість, що у плані звітності та сплати податків все зроблено чітко та професійно? Вибираєте останній із названих варіантів? Тоді звертайтеся, чи будемо раді плідній співпраці.

    Часто задавані питання:

    ⭐ Хто такий бухгалтер?

    Бухгалтер – це фахівець у галузі бухгалтерії, який веде грошову та комерційну звітність на підприємствах. Його завдання – це своєчасна сплата податків та здавання звітності до державних органів, відстеження стану рахунків компанії та правильне зведення балансу.

    ✅ Що входить до послуг бухгалтера?

    У послуги бухгалтера входить:

    • Бухгалтерський аутсорсинг;
    • Обслуговування;
    • Внутрішній аудит;
    • Бухгалтерські консультації;
    • Вирішення нестандартних спірних ситуацій;
    • Здійснення банківських операцій;
    • Зарахування зарплати.

    ✍ Скільки коштує бухгалтер для ФОП?

    Від 750 грн. Вартість послуг наших фахівців залежатиме від специфіки діяльності підприємства, кількості питань та рівня їх складності.

    ☎ Скільки коштує бухгалтер для ТОВ?

    Від 1500 грн. Вартість послуг наших фахівців залежатиме від специфіки діяльності підприємства, кількості питань та рівня їх складності.

    Про насAudit Sirius Plus
    Понад 17 років надаємо послуги для малого та середнього бізнесу
    03055, Україна, м.Київ проспект Перемоги 22, оф 38
    https://auditsirius.com.ua/wp-content/uploads/2021/06/logo-gold-2021_montazhnaya-oblast-1.png
    https://auditsirius.com.ua/wp-content/uploads/2021/06/coin-gold-2021-footer.png
    Зворотний дзвінокЗалиште заявку!
    Ми вам передзвонимо протягом 5 хвилин

      О насAudit Sirius Plus
      Более 16 лет оказываем услуги для малого и среднего бизнеса
      03055, Украина, г.Киев проспект Победы 22, оф 38
      НавигацияМеню
      Обратный звонокОставьте заявку!
      Мы вам перезвоним в течении 5 минут

        Розробка сайтуРазработка сайта My master

        © Auditsirius 2011-2023