В Україні існує дві системи оподаткування. Спрощена система оподаткування була розроблена та введена в дію з метою зниження податкового навантаження на підприємців, які мають малий бізнес. Спрощена система оподаткування (ССО) є механізм стягування єдиного податку та ведення спрощеного бухгалтерського та податкового обліку та звітності замість сплати окремих податків. Підприємець може вибрати цю систему сплати податків та зареєструватися платником єдиного податку, якщо він та його діяльність відповідатимуть таким вимогам:
Для «єдинників» розмір податку може вираховуватись за певною ставкою, а може залежати від розміру виручки підприємця.
ПКУ встановлює кілька груп, кожна з яких може сплачувати єдиний податок. Основні відмінності у групах – рівень доходів суб’єктів господарювання та його види діяльності. Усього таких груп – чотири:
Спрощена система оподаткування для ІП, що належать до першої та другої групи «єдинників», дозволяє щомісяця сплачувати фіксовану суму. Її розмір встановлюють органи місцевого самоврядування: максимум 10% від розміру прожиткового мінімуму для 1 групи та максимум 20% від розміру прожиткового мінімуму для 2 групи. Для 3 групи встановлено ставку у розмірі 5% від виручки.
Крім єдиного податку більшість ІП щомісяця сплачують фіксовану суму ЄСВ.
Спрощена система оподаткування для ТОВ дозволяє юридичним особам сплачувати єдиний податок за фіксованою ставкою – 5% від обороту. Якщо ж суб’єкт господарювання вирішить добровільно зареєструватися платником податку на додану вартість, то податкову ставку буде знижено до 3%.
Вартість ведення бухгалтерського обліку ТОВ на ССО є доступною для будь-яких організацій. У 2021 році багато ТОВ, щоб уникнути втрати можливості залишатися платником єдиного податку, зверталися до компанії бухгалтерських послуг – Аудит Сіріус Плюс. Багато консультацій можна отримати в режимі онлайн, що зручно для обох сторін.
Чи вигідною є спрощена система оподаткування ПДВ безпосередньо для вас, можна уточнити у наших фахівців. Трапляються ситуації, коли добровільна реєстрація платника ПДВ може призвести лише до збільшення податкового навантаження. Тому приймати такі рішення варто лише після консультації з фахівцями у сфері оподаткування.
Незнання змін у податковому кодексі чи некомпетентність у питаннях бухгалтерського чи податкового обліку зрештою призведе до чималих штрафів. Щоб уникнути проблем та збитків, не слід економити на оплаті послуг бухгалтера. Не обов’язково мати у свого штатного бухгалтера. Можна звернутися за бухгалтерським супроводом до агенції – Аудит Сіріус Плюс. Фахівці компанії мають величезний досвід роботи та необхідний багаж знань. Професійні бухгалтери, аудитори, кадровики, що працюють в компанії – Аудит Сіріус Плюс проведуть консультування з питань сплати податків, складання звітності, оформлення різних бухгалтерських документів та ін. . Зв’язатися зі спеціалістами просто: на сайті є форма замовлення зворотного дзвінка, номер телефону та адреса офісу, де ми приймаємо клієнтів. Також на сайті можна ознайомитись з актуальним прайс-листом на послуги, які пропонує компанія – Аудит Сіріус Плюс.
Бухгалтер – це фахівець у галузі бухгалтерії, який веде грошову та комерційну звітність на підприємствах. Його завдання – це своєчасна сплата податків та здавання звітності до державних органів, відстеження стану рахунків компанії та правильне зведення балансу.
У послуги бухгалтера входить:
Від 750 грн. Вартість послуг наших фахівців залежатиме від специфіки діяльності підприємства, кількості питань та рівня їх складності.
Від 1500 грн. Вартість послуг наших фахівців залежатиме від специфіки діяльності підприємства, кількості питань та рівня їх складності.