Пн - Пт10:00 - 18:00
Офісм.Київ. проспект Перемоги 22, оф 38
Ми в соц. мережах

Ведення бухгалтерського обліку Миколаїв

КонтактиОтримати консультацію

Чекаємо вас в нашому офісі, або ж замовте консультацію по телефону
Адреса
м. Київ, проспект Перемоги 22, оф 38
+38 (044) 501 22 92
bt_bb_google_maps_coverage_image

    Як організувати бухгалтерський облік на новому підприємстві

    Створення підприємства – це реєстрація компанії, а й запуск процесу бухгалтерського обліку. Як це організувати і які етапи потрібно включити до бухгалтерського обліку – розглянемо далі.

    Оформлення первинної документації та що до неї входить

    Будь-які перевірки податкової ґрунтуються на двох категоріях:

    1. Перевірка реєстраційних документів та первинної документації – їхній повний пакет, правильне заповнення, офіційна видача, дійсний термін довідок та інші деталі.
    2. Огляд фінансової звітності щодо діяльності компанії та ведення документації.

    Тому для нового підприємства важливо утримувати свою документацію у порядку, щоб уникнути штрафів.

    Щодо першої категорії перевірки, то первинна документація залежатиме від форми та діяльності вашого бізнесу. Необхідно дотримуватись правил ведення документації:

    • Акти виконаних робіт;
    • Товарних чеків;
    • Товарно-транспортні накладні;
    • Витратних накладних;
    • Бухгалтерські довідки.

    Організація ведення бухгалтерського обліку змушує правильно оформляти ці документи – з коректною назвою документів, датами, змістом. Якщо ви запускаєте або запустили бізнес у Миколаєві, то отримаєте підтримку професійних бухгалтерів, щоб дізнатися, як заповнювати всі бланки первинної документації.

    Вибір системи оподаткування та ведення фінансової звітності

    Також ведення бухгалтерського обліку складається із формування фінансових звітів. Форма звітності залежатиме від обраної системи оподаткування.

    У компанії Аудит Сіріус Плюс ви можете отримати:

    1. Консультації щодо вибору системи оподаткування. Фахівці проаналізують концепцію вашої діяльності та підберуть відповідну форму для оформлення у податковій, щоб вона була оптимальною для вашого бізнесу.
    2. Рекомендації, як здійснювати ведення бухгалтерського фінансового обліку відповідно до обраної системи. Вам підкажуть, яким має бути звіт, рядки його подання, особливості заповнення та інші деталі.
    3. Допомога у порядку ведення банківських та розрахункових рахунків, видаткових накладних.

    Чому важливо звертатися за послугами до спеціалізованих сервісів з бухгалтерії? Це допомагає охопити та правильно вести всі види документів відповідно до форми компанії. Компетентні бухгалтери обізнані у правилах бухгалтерської документації, відстежують закони та їх допомога позбавить ваше підприємство від некоректних дій.

    Ведення бухгалтерського обліку у Миколаєві – Аудит Сіріус Плюс

    Замовити ведення бухгалтерського обліку та звітності від Аудит Сіріус Плюс слід;

    • Для оптимізації витрат на оплату штатних бухгалтерів, тому що ціна аутсорсингу доступна для малого та середнього бізнесу;
    • Для отримання повного спектру обслуговування, адже компанія пропонує всі види бухгалтерських послуг за прийнятною вартістю;
    • Для компетентної підтримки бізнесу та грамотного заповнення документів, щоб уникнути розгляду з податковою службою.

    Отримати обслуговування від Аудит Сіріус Плюс у Миколаєві можна у повному обсязі на постійній основі або для разових дій. Сторони обговорюють модель взаємодії – в онлайн-форматі або з пересиланням документів поштою. Клієнт отримує компетентний супровід бізнесу, що дозволяє йому успішно розвиватися і не робити помилок в організації бухобліку.

    Часто задавані питання:

    ⭐ Хто такий бухгалтер?

    Бухгалтер – це фахівець у галузі бухгалтерії, який веде грошову та комерційну звітність на підприємствах. Його завдання – це своєчасна сплата податків та здавання звітності до державних органів, відстеження стану рахунків компанії та правильне зведення балансу.

    ✅ Що входить до послуг бухгалтера?

    У послуги бухгалтера входить:

    • Бухгалтерський аутсорсинг;
    • Обслуговування;
    • Внутрішній аудит;
    • Бухгалтерські консультації;
    • Вирішення нестандартних спірних ситуацій;
    • Здійснення банківських операцій;
    • Зарахування зарплати.

    ✍ Скільки коштує бухгалтер для ФОП?

    Від 750 грн. Вартість послуг наших фахівців залежатиме від специфіки діяльності підприємства, кількості питань та рівня їх складності.

    ☎ Скільки коштує бухгалтер для ТОВ?

    Від 1500 грн. Вартість послуг наших фахівців залежатиме від специфіки діяльності підприємства, кількості питань та рівня їх складності.

    Про насAudit Sirius Plus
    Понад 17 років надаємо послуги для малого та середнього бізнесу
    03055, Україна, м.Київ проспект Перемоги 22, оф 38
    https://auditsirius.com.ua/wp-content/uploads/2021/06/logo-gold-2021_montazhnaya-oblast-1.png
    https://auditsirius.com.ua/wp-content/uploads/2021/06/coin-gold-2021-footer.png
    Зворотний дзвінокЗалиште заявку!
    Ми вам передзвонимо протягом 5 хвилин

      О насAudit Sirius Plus
      Более 16 лет оказываем услуги для малого и среднего бизнеса
      03055, Украина, г.Киев проспект Победы 22, оф 38
      НавигацияМеню
      Обратный звонокОставьте заявку!
      Мы вам перезвоним в течении 5 минут

        Розробка сайтуРазработка сайта My master

        © Auditsirius 2011-2023