Бухгалтерський облік – це організація збору інформації про стан майна та зобов’язання компанії, а також безперервне відображення цієї інформації у спеціальних бухгалтерських документах.
Послуги ведення бухгалтерського та податкового обліку так зване бухгалтерське обслуговування – одна з найбільш затребуваних послуг, що надаються компанією – Аудит Сіріус Плюс, і включає здійснення податкового та бухгалтерського обліків. Ця послуга може замовлятися клієнтом одноразово чи постійно. Ця послуга передбачає здійснення перевірки первинних бухгалтерських документів, переданих нашим фахівцям, обробку даних для бухгалтерського ПЗ 1С, підготовку та формування податкової звітності, надання замовнику та погодження з ним результатів звітності за податковий період, подання декларації до контролюючих органів.
Здійснюючи бухгалтерський та податковий облік компанії можливі кілька базових варіантів співробітництва:
При наданні цієї послуги усі необхідні операції з ведення податкового та бухгалтерського обліку організації або підприємства будь-якої форми власності здійснюються фахівцями нашої компанії у повному обсязі. Це гарантує повну заміну штату бухгалтерів для підприємства. Наші фахівці також перебирають на себе контроль за своєчасним поданням усіх необхідних звітностей до контролюючих органів.
Сторони взаємодіють зручними для себе способами: через інтернет (месенджери, email), поштою, кур’єрською службою тощо. Дана форма ведення обліку є оптимальною лише у тому випадку, якщо обсяг документообігу невеликий. У такому разі наш фахівець вестиме бухоблік у повному обсязі.
Наш спеціаліст може виконувати професійні обов’язки головного бухгалтера.
За такої форми співпраці фахівці нашої компанії відповідають за підготовку та подання податкових декларацій, здійснення податкової оптимізації, здійснення контролю за проведенням бухгалтерських операцій та здійснення керівництва бухгалтерами компанії замовника. Уклавши з нашою компанією договір на таку послугу, наші фахівці займатимуться веденням та створенням первинної документації (платежі, ПН, рахунки тощо). З огляду на умови, прописані у договорі, первинна документація може оформлятися співробітниками компанії замовника.
Що входить у комплексну послугу “Головбух на аутсорсингу”:
Послуга у такому форматі є оптимальною для підприємств та організацій, які мають штатного бухгалтера, на якого покладено відповідальність за оформлення всього переліку первинних документів. Послуга головного бухгалтера на аутсорсингу може надаватися як регулярно, так і лише один раз. Хто займатиметься оформленням первинних документів, вказується у договорі, який укладається клієнтом з нашою компанією. Це може бути не тільки штатний бухгалтер замовника, а й інший співробітник компанії.
У послугу бухгалтерського супроводу входять:
Компанія – Аудит Сіріус Плюс надає весь спектр бухгалтерських послуг. Вони включають можливість отримання регулярних консультацій, а також надання допомоги бухгалтерам або головбуху, що працюють на підприємстві замовника. Фахівці нашої компанії мають тісну взаємодію з радою директорів або керівником компанії замовника, надаючи консультації з різних питань: як мінімізувати ризики, як оптимізувати податкове навантаження, як оптимізувати наявні фінансові схеми, як грамотно здійснювати облік фінансів у кожному податковому періоді, враховуючи відомості про проведених операціях господарську діяльність.
Причин, з яких клієнт замовляє послугу податкового супроводу, може бути кілька. Серед найчастіших: невеликий досвід роботи штатних бухгалтерів, великий обсяг роботи для штату бухгалтерії, безліч питань, що виникають у сфері бухгалтерського і податкового обліку, нездатність бухгалтера вистояти “під натиском” перевіряючих, хоча у всіх своїх питаннях він добре розуміється.
Послуга податкового супроводу передбачає супровід бухгалтерії підприємства замовника з питань будь-якої складності, де без залучення досвідчених професіоналів не обійтися.
До послуги податкового супроводу входить:
Договір про співпрацю, укладений між нашою компанією та клієнтом, складається з урахуванням індивідуальних вимог замовника, тому клієнту надаються лише вибрані ним та закріплені у договорі послуги.
Замовник може вибрати оптимальний для своєї компанії тип супроводу. Наші фахівці готові щодня вирішувати всі питання, оскільки ми також зацікавлені в успішному розвитку компанії замовника. Ми завжди виконуємо взяті на себе зобов’язання якісно та своєчасно, що сприяє планомірному та ефективному розвитку бізнесу клієнта.
Ведення бухгалтерського обліку є комплексним рішенням, яке дозволяє успішно оптимізувати оподаткування, формувати первинну документацію. І все це здійснюватиме в рамках чинного законодавства.
Ніяке підприємство у нинішніх умовах зможе працювати і рухатися вперед, якщо немає контролю його функціонування, що відбиває його господарські операції, є об’єктами його господарську діяльність, як і майно самого підприємства.
Нині далеко не всі компанії мають своїх штатних співробітників бухгалтерії. Оскільки витрати на утримання цих спеціалістів (обладнання робочого місця, виплата зарплати, покупка ПЗ для бухгалтерії та ін.) для підприємств дуже відчутні. У таких випадках замовлення аутсорсингових бухгалтерських послуг – оптимальний варіант.
Переваги бухгалтерського обліку на аутсорсингу:
Етапи ведення бухгалтерського обліку:
Укладаючи договір на отримання бухгалтерських послуг на аутсорсингу, клієнт покладає всю відповідальність за проведення всіх бухгалтерських та податкових розрахунків щодо діяльності свого підприємства на компанію, яка надає ці послуги.
На сьогоднішній день у Києві надаються аутсорсингові послуги на комплексний та частковий бухгалтерський супровід підприємства. Весь спектр бухгалтерських послуг, серед яких нарахування зарплат, формування податкових декларацій та ін. може надаватися бухгалтерською компанією як у комплексі, так і окремо.
Вартість таких послуг залишається доступною для представників будь-якого виду бізнесу, тому і малий і середній бізнес воліє користуватися послугами бухгалтера на аутсорсингу, оскільки це вигідніший варіант за всіма критеріями.
Багато представників бізнесу вже давно стали постійними клієнтами нашої аутсорсингової компанії.
Наша компанія впевнено займає лідируючі позиції у наданні аутсорсингових бухгалтерських послуг вже багато років, тому ми не боїмося гарантувати високу якість послуг, збереження в таємниці всіх конфіденційних відомостей, регулярність здійснення обліку, проведення оптимізації податкових платежів. Ми надаємо послуги представникам бізнесу, які перебувають на будь-яких системах оподаткування. Наші фахівці зможуть надати необхідну допомогу у веденні бухгалтерського обліку, не допустять нарахування штрафних санкцій, позбавлять паперової рутини та впораються з будь-якими перевірками контролюючих органів.
Компанія — Аудит Сіріус Плюс надає послуги з ведення бухгалтерського обліку по всій Україні – Харків, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Кривий Ріг, Миколаїв, Вінниця, Херсон, Полтава, Черкаси, Житомир, Суми, Хмельницький.
Бухгалтер – це фахівець у галузі бухгалтерії, який веде грошову та комерційну звітність на підприємствах. Його завдання – це своєчасна сплата податків та здавання звітності до державних органів, відстеження стану рахунків компанії та правильне зведення балансу.
У послуги бухгалтера входить:
Від 750 грн. Вартість послуг наших фахівців залежатиме від специфіки діяльності підприємства, кількості питань та рівня їх складності.
Від 1500 грн. Вартість послуг наших фахівців залежатиме від специфіки діяльності підприємства, кількості питань та рівня їх складності.