Пн - Пт10:00 - 18:00
Офісм.Київ. проспект Перемоги 22, оф 38
Ми в соц. мережах

Ведення бухгалтерського обліку

КонтактиОтримати консультацію

Чекаємо вас в нашому офісі, або ж замовте консультацію по телефону
Адреса
м. Київ, проспект Перемоги 22, оф 38
+38 (044) 501 22 92
bt_bb_google_maps_coverage_image

    Зміст:

    БОрганізація ведення бухгалтерського обліку

    Бухгалтерський облік – це організація збору інформації про стан майна та зобов’язання компанії, а також безперервне відображення цієї інформації у спеціальних бухгалтерських документах.

    Послуги ведення бухгалтерського та податкового обліку так зване бухгалтерське обслуговування – одна з найбільш затребуваних послуг, що надаються компанією – Аудит Сіріус Плюс, і включає здійснення податкового та бухгалтерського обліків. Ця послуга може замовлятися клієнтом одноразово чи постійно. Ця послуга передбачає здійснення перевірки первинних бухгалтерських документів, переданих нашим фахівцям, обробку даних для бухгалтерського ПЗ 1С, підготовку та формування податкової звітності, надання замовнику та погодження з ним результатів звітності за податковий період, подання декларації до контролюючих органів.

    Здійснюючи бухгалтерський та податковий облік компанії можливі кілька базових варіантів співробітництва:

    Ведення бухгалтерського обліку підприємства у повному обсязі

    При наданні цієї послуги усі необхідні операції з ведення податкового та бухгалтерського обліку організації або підприємства будь-якої форми власності здійснюються фахівцями нашої компанії у повному обсязі. Це гарантує повну заміну штату бухгалтерів для підприємства. Наші фахівці також перебирають на себе контроль за своєчасним поданням усіх необхідних звітностей до контролюючих органів.

    Сторони взаємодіють зручними для себе способами: через інтернет (месенджери, email), поштою, кур’єрською службою тощо. Дана форма ведення обліку є оптимальною лише у тому випадку, якщо обсяг документообігу невеликий. У такому разі наш фахівець вестиме бухоблік у повному обсязі.

    Послуга ведення бухгалтерського обліку з обов’язками головного бухгалтера

    Наш спеціаліст може виконувати професійні обов’язки головного бухгалтера.

    За такої форми співпраці фахівці нашої компанії відповідають за підготовку та подання податкових декларацій, здійснення податкової оптимізації, здійснення контролю за проведенням бухгалтерських операцій та здійснення керівництва бухгалтерами компанії замовника. Уклавши з нашою компанією договір на таку послугу, наші фахівці займатимуться веденням та створенням первинної документації (платежі, ПН, рахунки тощо). З огляду на умови, прописані у договорі, первинна документація може оформлятися співробітниками компанії замовника.

    Що входить у комплексну послугу “Головбух на аутсорсингу”:

    • Організація бух. обліку господарську діяльність підприємства міста і здійснення контролю всіх наявних ресурсів;
    • Зважаючи на специфіку ведення бізнесу, здійснюється організація оптимальної форми бухгалтерського обліку;
    • Здійснення контролю за створенням та оформленням усієї первинної документації;
    • Здійснення контролю над тим, наскільки правильно здійснюється ведення обліку будь-яких здійснюваних операцій господарську діяльність;
    • Здійснення контролю за використанням касових апаратів та проведення всіх фінансових операцій;
    • Підготовка та оформлення відповідно до вимог, закріплених у законодавстві, всіх звітностей та подання їх до контролюючих органів.

    Послуга у такому форматі є оптимальною для підприємств та організацій, які мають штатного бухгалтера, на якого покладено відповідальність за оформлення всього переліку первинних документів. Послуга головного бухгалтера на аутсорсингу може надаватися як регулярно, так і лише один раз. Хто займатиметься оформленням первинних документів, вказується у договорі, який укладається клієнтом з нашою компанією. Це може бути не тільки штатний бухгалтер замовника, а й інший співробітник компанії.

    У послугу бухгалтерського супроводу входять:

    • Налагодження ведення бухгалтерського обліку, що відображає господарську діяльність компанії чи підприємства;
    • Вибудовування політики ведення обліку, що відповідає законодавчим нормам та враховує специфіку роботи організації;
    • Здійснення контролю за створенням та формуванням первинних документів, які є основою для формування різноманітних звітностей;
    • Здійснення аналізу розрахунків, що здійснюються з кредиторами та дебіторами;
    • Робота зі складання зведених регістрів бухобліку, які будуть основою для складання всіх необхідних звітностей;
    • Проведення всіх необхідних операцій для закриття податкового проміжку часу;
    • Підрахунок розмірів податкових платежів, необхідних для сплати відповідно до законодавства;
    • Складання декларацій та своєчасне їх подання до ДПС;
    • Складання та подання декларацій у ПФ, соцстрах та інші фонди, що належать до категорії позабюджетних;
    • Складання та подання декларації до органів ДССУ;
    • Здійснення консультацій щодо податкової та бухгалтерської сфери.

    Послуга з податкового супроводу організації (компанії, підприємства)

    Компанія – Аудит Сіріус Плюс надає весь спектр бухгалтерських послуг. Вони включають можливість отримання регулярних консультацій, а також надання допомоги бухгалтерам або головбуху, що працюють на підприємстві замовника. Фахівці нашої компанії мають тісну взаємодію з радою директорів або керівником компанії замовника, надаючи консультації з різних питань: як мінімізувати ризики, як оптимізувати податкове навантаження, як оптимізувати наявні фінансові схеми, як грамотно здійснювати облік фінансів у кожному податковому періоді, враховуючи відомості про проведених операціях господарську діяльність.

    Причин, з яких клієнт замовляє послугу податкового супроводу, може бути кілька. Серед найчастіших: невеликий досвід роботи штатних бухгалтерів, великий обсяг роботи для штату бухгалтерії, безліч питань, що виникають у сфері бухгалтерського і податкового обліку, нездатність бухгалтера вистояти “під натиском” перевіряючих, хоча у всіх своїх питаннях він добре розуміється.

    Послуга податкового супроводу передбачає супровід бухгалтерії підприємства замовника з питань будь-якої складності, де без залучення досвідчених професіоналів не обійтися.

    До послуги податкового супроводу входить:

    1. Надання консультацій з фінансових, податкових та бухгалтерських питань;
    2. Виконання обов’язків фін. директора, що стосуються регулювання та підвищення ефективності руху грошових потоків підприємства (за потреби);
    3. Виконання обов’язків головного бухгалтера, які полягають у реалізації щомісячного контролю за правильним оформленням первинних документів, що виписуються співробітниками компанії замовника;
    4. Здійснення коригування бухобліку, якщо виникає така потреба;
    5. Планування податкових платежів та підвищення ефективності податкових платежів законними методами;
    6. Створення та своєчасне подання декларацій до ДПС, ПФ, ДССУ, держстрах.

    Договір про співпрацю, укладений між нашою компанією та клієнтом, складається з урахуванням індивідуальних вимог замовника, тому клієнту надаються лише вибрані ним та закріплені у договорі послуги.

    Замовник може вибрати оптимальний для своєї компанії тип супроводу. Наші фахівці готові щодня вирішувати всі питання, оскільки ми також зацікавлені в успішному розвитку компанії замовника. Ми завжди виконуємо взяті на себе зобов’язання якісно та своєчасно, що сприяє планомірному та ефективному розвитку бізнесу клієнта.

    Ведення бухгалтерського обліку є комплексним рішенням, яке дозволяє успішно оптимізувати оподаткування, формувати первинну документацію. І все це здійснюватиме в рамках чинного законодавства.

    Ніяке підприємство у нинішніх умовах зможе працювати і рухатися вперед, якщо немає контролю його функціонування, що відбиває його господарські операції, є об’єктами його господарську діяльність, як і майно самого підприємства.

    Нині далеко не всі компанії мають своїх штатних співробітників бухгалтерії. Оскільки витрати на утримання цих спеціалістів (обладнання робочого місця, виплата зарплати, покупка ПЗ для бухгалтерії та ін.) для підприємств дуже відчутні. У таких випадках замовлення аутсорсингових бухгалтерських послуг – оптимальний варіант.

    Переваги бухгалтерського обліку на аутсорсингу:

    • Замовник завжди впевнений у тому, що всі операції здійснюються лише в рамках чинного законодавства, оскільки вони виконуються професіоналами;
    • Істотна економія фінансових коштів. Оскільки необхідно оплачувати тільки фактично виконаний обсяг роботи, а не щомісячну зарплату штатному бухгалтеру, купівлю та встановлення ПЗ для нормальної роботи бухгалтерії, купівлю канцелярського приладдя тощо.

    Етапи ведення бухгалтерського обліку:

    1. Здійснення перевірки первинної документації з метою переконатися, що вона оформлена правильно та відповідає дійсності;
    2. Здійснення контролю за внесенням наявних відомостей до бази;
    3. Створення різних реєстрів, з урахуванням яких здійснюватиметься формування декларацій;
    4. Своєчасне подання декларацій до ДПС;
    5. Надання замовнику на його вимогу всіх необхідних відомостей;
    6. Надання допомоги при доборі штатних спеціалістів на підприємство замовника, вирішення будь-яких питань у роботі бухгалтерії.

    Бухгалтерія на аутсорсингу: вартість послуг у Києві, Україні

    Ведення бухгалтерського обліку та звітності
    Укладаючи договір на отримання бухгалтерських послуг на аутсорсингу, клієнт покладає всю відповідальність за проведення всіх бухгалтерських та податкових розрахунків щодо діяльності свого підприємства на компанію, яка надає ці послуги.

    На сьогоднішній день у Києві надаються аутсорсингові послуги на комплексний та частковий бухгалтерський супровід підприємства. Весь спектр бухгалтерських послуг, серед яких нарахування зарплат, формування податкових декларацій та ін. може надаватися бухгалтерською компанією як у комплексі, так і окремо.

    Вартість таких послуг залишається доступною для представників будь-якого виду бізнесу, тому і малий і середній бізнес воліє користуватися послугами бухгалтера на аутсорсингу, оскільки це вигідніший варіант за всіма критеріями.

    Багато представників бізнесу вже давно стали постійними клієнтами нашої аутсорсингової компанії.

    Наша компанія впевнено займає лідируючі позиції у наданні аутсорсингових бухгалтерських послуг вже багато років, тому ми не боїмося гарантувати високу якість послуг, збереження в таємниці всіх конфіденційних відомостей, регулярність здійснення обліку, проведення оптимізації податкових платежів. Ми надаємо послуги представникам бізнесу, які перебувають на будь-яких системах оподаткування. Наші фахівці зможуть надати необхідну допомогу у веденні бухгалтерського обліку, не допустять нарахування штрафних санкцій, позбавлять паперової рутини та впораються з будь-якими перевірками контролюючих органів.

    Компанія — Аудит Сіріус Плюс надає послуги з ведення бухгалтерського обліку по всій Україні – Харків, Одеса, Дніпро, Запоріжжя, Львів, Кривий Ріг, Миколаїв, Вінниця, Херсон, Полтава, Черкаси, Житомир, Суми, Хмельницький.

    Часто задавані питання:

    ⭐ Хто такий бухгалтер?

    Бухгалтер – це фахівець у галузі бухгалтерії, який веде грошову та комерційну звітність на підприємствах. Його завдання – це своєчасна сплата податків та здавання звітності до державних органів, відстеження стану рахунків компанії та правильне зведення балансу.

    ✅ Що входить до послуг бухгалтера?

    У послуги бухгалтера входить:

    • Бухгалтерський аутсорсинг;
    • Обслуговування;
    • Внутрішній аудит;
    • Бухгалтерські консультації;
    • Вирішення нестандартних спірних ситуацій;
    • Здійснення банківських операцій;
    • Зарахування зарплати.

    ✍ Скільки коштує бухгалтер для ФОП?

    Від 750 грн. Вартість послуг наших фахівців залежатиме від специфіки діяльності підприємства, кількості питань та рівня їх складності.

    ☎ Скільки коштує бухгалтер для ТОВ?

    Від 1500 грн. Вартість послуг наших фахівців залежатиме від специфіки діяльності підприємства, кількості питань та рівня їх складності.

    Про насAudit Sirius Plus
    Понад 17 років надаємо послуги для малого та середнього бізнесу
    03055, Україна, м.Київ проспект Перемоги 22, оф 38
    https://auditsirius.com.ua/wp-content/uploads/2021/06/logo-gold-2021_montazhnaya-oblast-1.png
    https://auditsirius.com.ua/wp-content/uploads/2021/06/coin-gold-2021-footer.png
    Зворотний дзвінокЗалиште заявку!
    Ми вам передзвонимо протягом 5 хвилин

      О насAudit Sirius Plus
      Более 16 лет оказываем услуги для малого и среднего бизнеса
      03055, Украина, г.Киев проспект Победы 22, оф 38
      НавигацияМеню
      Обратный звонокОставьте заявку!
      Мы вам перезвоним в течении 5 минут

        Розробка сайтуРазработка сайта My master

        © Auditsirius 2011-2023